Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
    Ще се види, ако е отгоре. Аз лично мисля, че големия теч е от семеринг К.В. заден, откъм маховикът. Но само по снимки няма как.
    1 +

    ---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

    Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
    Ходих пак на канала, гледах я отдолу, даваха газ, маркучите са здрави и не видях изобщо да хвърля или да прокапва от там. Изобщо никакви течове от никъде не се видяха тогава. Имам чувството, че когато угася колата и почне да изстива, тогава прокапва от някъде.

    Говорих междувременно с майстор, тези дни ще му я закарам по някое време за оглед... само че тоя семеринг на коляновия вал ме притеснява, ако някой го е сменял наскоро, колко взимат ориентировъчно за труд?
    Като отвориш за съединител, тогава ще го смениш.

    P.S. - Като се отвори, хубаво е да се види задната опора на лагера и да се провери вала за аксиален луфт.
    Last edited by myato; d.m.y г., 11:32.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Съединителят е сменян юни месец, или казано в километри - преди 6000 км. На практика е нов. Лошото е, че преди смяната му не съм обръщал внимание дали има течове или не. Но с новия съединител нямам никакви ядове с приплъзвания и т.н. Както казах колата работи като по часовник... само дето обича да си маркира територията.

      ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:02 ----------

      Между другото, колеги, клапана за меко гасене е доста омаслен, не знам дали има връзка със случая. Ето какво е положението там:

      http://i.imgur.com/5ucnxSM.jpg

      http://i.imgur.com/fSeHWnZ.jpg
      Last edited by sollider; d.m.y г., 22:07.
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
        Съединителят е сменян юни месец, или казано в километри - преди 6000 км. На практика е нов. Лошото е, че преди смяната му не съм обръщал внимание дали има течове или не. Но с новия съединител нямам никакви ядове с приплъзвания и т.н. Както казах колата работи като по часовник... само дето обича да си маркира територията.

        ---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:02 ----------

        Между другото, колеги, клапана за меко гасене е доста омаслен, не знам дали има връзка със случая. Ето какво е положението там:

        http://i.imgur.com/5ucnxSM.jpg

        http://i.imgur.com/fSeHWnZ.jpg
        Ха направи това, дето ти казах за турбото

        Comment


        • #19
          Течовете се засилиха и то драстично, така че ще се ходи на майстор. Ще ви информирам за развитието като разбера подробности..
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

          Comment


          • #20
            За съжаление не избегнахме лошия сценарий... течовете са от семеринга на коляновия вал + прокапване от картера.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment

            Working...
            X